eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLudzie sądy (dla złodziei) mamy! Okradziony, zginął od ciosów dłutem. Sąd w Warszawie uznał, że to nie było zabójstwo › Re: Ludzie sądy (dla złodziei) mamy! Okradziony, zginął od ciosów dłutem. Sąd w Warszawie uznał, że to nie było zabójstwo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ludzie sądy (dla złodziei) mamy! Okradziony, zginął od ciosów
    dłutem. Sąd w Warszawie uznał, że to nie było zabójstwo
    Date: Wed, 3 Jan 2018 20:46:03 +0000 (UTC)
    <1...@4...net> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <p2ha0p$1i40$1@gioia.aioe.org> <p2ie8h$g7q$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <p2iel0$51v$1@node2.news.atman.pl> <p2ih1t$15f3$1@gioia.aioe.org>
    <p2j1kp$v77$1@news.icm.edu.pl>

    On 2018-01-03, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Nie uwzględniłeś kosztów strażników więziennych. Jeden strażnik na
    > jednego więżnia to się nie opłaca.

    Uwzględniłem. To koszty zorganizowania pracy. Sytuacja 1:1 byłaby
    absurdem. Tak się nigdzie nie robi.

    > Są akcje robót drogowych itp. Więźniowie (dużo ich) są podwożeni
    > odpowiednim środkiem transportu do miejsca pracy i cały czas pilnowanii.

    Czyli, że można i jest potrzeba.

    > To już pewnie wykonują na miejscu - w więzieniu.
    > Poza tym jak przyjdzie do Ciebie np. glazurnik kłaść glazurę to pomyśl
    > sobie, że może on tego zawodu wyuczył się w wiezieniu, czyli ma fach.

    No i?

    Nb. jeśliby podejść do tego systemowo to i przy zakładach zamknietych
    możnaby zorganizować sekcje wytwórcze już na etapie planowania zakładu.
    Wtedy dałoby się pewnie zrobić więcej.

    --
    Marcin