    From: domin<d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ludzie! Pomocy! Prosze!
    Date: Tue, 2 Sep 2003 08:20:10 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Witam bardzo serdecznie! Chciałbym Pana prosić o rade w mojej
    sprawie! Pana wcześniejsza wypowiedź bardzo podniosła mnie na
    duchu, ale po dzisiejszym pobycie na komendzie pojawił się nowy
    problem! To jest brak świadka podczas zawierania umowy (że
    komputer zostaje mi oddany w zamian za dług). To znaczy okazało
    się, że jest on warty mniej niż 2000zł ale policjanci uznali, że skoro
    zawsze umawiałem się z dłużnikiem na osobności (żeby nikogo nie
    mieszać w nasze sprawy) to teraz kiedy on wyparł się całej umowy jest
    ona nie ważna! Idzie za tym obowiązek wykupienia komputera przeze
    mnie! Chciałem się zapytać czy to jest prawda! I co mogę zrobić jeżeli
    to jest prawda ale moja sytuacja finansowa nie pozwala na jego
    wykupienie! Z góry dziękuję za odpowiedź! Serdecznie pozdrawiam!
    Dominik

    -> http://usenet.pomocprawna.info