  • 1. Data: 2010-07-06 15:11:46
    Temat: Re: Loteria w Orange - prawnik potrzebny
    Od: Arek <a...@e...net>

    . pisze:
    > Czy jakiś prawnik już się zainteresował loterią BMW w Orange?

    Nie i żaden się nie zainteresuje.
    W Polsce GSMy są ponad prawem.

    > Jaka jest szansa na odzyskanie pieniędzy?

    Nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2010-07-07 13:34:30
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    No ale po co braliście udział w tej loterii? Przecież wiadomo że to
    ściema jest.

  • 3. Data: 2010-07-09 22:56:18
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Nie.

    Ciekawe, dlaczego. Przeciez klient ma prawo w ciagu jakiegos tam czasu
    rozmyslic sie i odstapic od transakcji.

    Zaplacilem SMSem za BMW, ale po drodze sie rozmyslilem i prosze o zwrot
    kasy.

    A wogole to skoro producenci papierosow musza pisac na opakowaniach, ze
    klienci od palenia dostana raka albo im nie stanie (i kazdy sam moze wybrac,
    czy chce fajki z rakiem, czy z impotecja) ,
    to tak samo w reklamach loterii powinni zawsze dodawac:
    Jan K. z Pierdziszewa wyslal juz sms-y
    za 200 zlotych i wygral gowno, a Zdzislawa R. z Dupczyc kolo Kloszyc
    wypaskudzila 500 zl i tez na pewno nic nie wygra.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 4. Data: 2010-07-09 23:57:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    pluton pisze:
    > Ciekawe, dlaczego.

    Dlatego, że GSMy skorumpowały w ten czy inny sposób
    wszystkie Władze w Polsce.
    Ostatnio nawet policja ramię w ramię z Krukiem nęka rzekomych dłużników
    Polkomtela:

    http://www.arnoldbuzdygan.com/?p=1092

    pozdrawiam
    Are

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2010-07-10 07:02:20
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

> [...]
    > wszystkie Władze w Polsce.
    > Ostatnio nawet policja ramię w ramię z Krukiem nęka rzekomych dłużników

    Mysle, ze rzecz nie lezy w korupcji, ale w podatkach. Wielkie
    firmy bardzo efektywnie wyreczaja panstwo w sciaganiu pieniedzy z ludzi.
    Wyobraz sobie, ze panstwo musi ostrzyc iles tam milionow ludzi z pieniedzy
    za to, ze rozmawiaja przez telefon. Bylo by to dosyc
    trudne organizacyjnie. A tak to ma kilka firm, ktorym zabiera w formie
    podatku to,
    co do tych firm wplacaja ludzie.
    4 czy 5 firm do oskubania zamiast milionow ludzi - kolosalna wygoda.

    Korupcja jest tu uwiklana posrednio: wladza zyje jako pasozyt na podatkach
    wymuszonych na ludziach, i utrata wplywow z podatkow oznacza wiadomo co.

    I tak samo z tymi konkursami: panstwo nie moze interweniowac w takich
    sprawach,
    bo pozbawilo by sie wplywow.
    Jezeli Jozef R. z Wypierdkowa Podlesnego pojdzie do sasiada i kupi od niego
    pol swiniaka, a od drugiego sasiada kanke bimberku, to panstwo nie zobaczy z
    tego
    ani grosza.
    A jak Jozef K. wysle sesemesa, to wplaci kase do operatora telefonii, a
    stamtad
    panstwo latwo te kase wyrwie.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 6. Data: 2010-07-12 17:54:37
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 10 Lip, 00:56, "pluton" <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online

    Ale przeciez nie zaplaciles za BMW, tylko wykupiles los w loterii. To
    jest chyba zdecydowana roznica, prawda?

  • 7. Data: 2010-07-16 21:00:03
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ale przeciez nie zaplaciles za BMW, tylko wykupiles los w loterii. To
    jest chyba zdecydowana roznica, prawda?

    No tego nie wiem tak do konca co kupilem, bo nie ogladam reklam.
    Ale jak znam reklamodawcow, to komunikat brzmial: wyslij smsa
    a samochod jest twoj.

    Zreszta to bez znaczenia: ciemny lud ma to kupic i kupuje :)
    Kasy raz wyrwanej nie oddamy nigdy.

    --
    pozdrawiam
    Nullification