  • 1. Data: 2010-07-06 13:59:43
    Temat: poczta polska - > usa
    Od: GB <g...@o...pl>

    Witam,

    Wysłałem pocztą polską przesyłkę (paczke) do usa. Niestety poczta w usa
    co widzę na trackingu, próbuje dostarczyć to do złej lokalizacji!
    Napisalem do nich maila.

    Natomiast jak jest z poczta polska, nie oni powinni ingerowac ?
    Przeciez to u nich nadałem paczkę...

    GB

  • 2. Data: 2010-07-06 14:55:23
    Temat: Re: poczta polska - > usa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    GB wrote:
> [...]
    > Napisalem do nich maila.
    >
    > Natomiast jak jest z poczta polska, nie oni powinni ingerowac ?

    formalnie reklamacje mozesz skladac na poczcie polskiej, ale dopiero jak
    paczka nie dojdzie. Teraz "dochodzi" i w tym momencie nic nie możesz.

    Jeśli masz tracking number to skontaktowanie sie z poczta w usa to
    najlepszy pomysl.
    Napewno masz tam na ktorej poczcie ta przesyłka jest. Dzown bezposrednio
    do tego oddzialu.
    Mozesz podrzucic wyciag z tego trackingu, to ci powiem co dalej.

    Odbiorca jak sie zorientuje, ze to nie do niego w 99% zwroci przeylke
    poczcie. Prawdopodobienstwo, ze zginie jest bardzo male,a le moze sie to
    jeszcze z miesiac ciagnac zanim dotrze.