    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Lokalizator
    <XM%5M.946414$ttZe.571486@fx06.ams1> <u3a9p9$3qqih$1@dont-email.me>
    <q...@4...net>
    <rEf6M.3123603$%ng4.1267467@fx09.ams1>
    <168e8op28zsrd$.u1nnqgpqvg34$.dlg@40tude.net>
    <DSA6M.1011980$S2l4.509186@fx12.ams1>
    <bml63dcbae11$.bxl5savb7uf$.dlg@40tude.net>
    <CUV6M.1281727$alff.151624@fx07.ams1>
    <u3hbf3$uba$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <18e7M.1283369$alff.204103@fx07.ams1>
    <1l8tnt9gy3ixb$.15bxc7k1s9qe1.dlg@40tude.net>
    Date: Fri, 12 May 2023 21:57:12 GMT

    On 2023-05-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Taki maluch moze nie miec kamery, albo nadajnika video, albo miec
    > znikomy zasięg.

    Wtedy to jest w ogóle masakra, bo wystarczy, że go z raz obrócisz i już
    nie wiesz w którym kierunku leci. Nawet z kamerą mam z tym problem.
    Drona możesz nawet widzieć, ale orientacji już nie i trochę potrzeba,
    żeby zobaczyć jak się porusza. Tyle może wystarczyć, żeby go przy słabej
    wizji zgubić.

    --
    Marcin