  • 1. Data: 2005-10-10 16:07:07
    Temat: Logi komunikatorów jako dowód
    Od: "Romek" <r...@v...pl>

    Witam

    Czy logi z Komunikatorow internetowych, moga byc dowodem w sprawie o
    nachodzenie, grozby, itp?

    Pozdro
    Romek

  • 2. Data: 2005-10-10 16:16:10
    Temat: Re: Logi komunikatorów jako dowód
    Od: "mihauu" <m...@1...pl.wytnij.to>

    > Czy logi z Komunikatorow internetowych, moga byc dowodem w sprawie o
    > nachodzenie, grozby, itp?

    moim zdaniem nie, poniewaz rozomy te nie sa szyfrowane i nie wiadomo w
    zasadzie kto z Toba rozmawia (moze sie podszyl po danego uzytkownika ktos
    inny?)

  • 3. Data: 2005-10-10 18:06:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mihauu" <m...@1...pl.wytnij.to> napisał w wiadomości

    > moim zdaniem nie, poniewaz rozomy te nie sa szyfrowane i nie wiadomo w
    > zasadzie kto z Toba rozmawia (moze sie podszyl po danego uzytkownika ktos
    > inny?)

    A jak na hubie dc ktoś grozi? Jestem operatorem pewnego huba. Pewna osoba mi
    groziła za ban (nie przestrzegał regulaminu).

  • 4. Data: 2005-10-10 18:27:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Romek napisał(a):

    > Czy logi z Komunikatorow internetowych, moga byc dowodem w sprawie o
    > nachodzenie, grozby, itp?

    Dowodem moze byc wszystko to co sad za dowod uzna.

    --
    pozdrawiam
    Mithos