    From: "Baczek" <b...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Listy z poleceniem zapłaty za udostępnianie filmów
    Date: Wed, 20 Nov 2013 20:41:44 +0100

    > Ludzie podostawali listy z pewnej kancelari adwokackiej z Warszawy z
    > przedsądowym poleceniem zapłaty 550zł. Chodzi o udostępnianie filmów.
    >
    > http://forumprawne.org/prawo-autorskie/480408-otrzym
    alem-list-z-poleceniem-zaplaty.html

    Nic nowego. W zeszłym roku otrzymałem pismo z kancelari.
    Mam zapłacić 700zł w zamian zrezygnują z targania mnie po sądach.
    Podobno udostępniałem utwór "Majteczki w kropeczki" czy jakiś taki.
    Sprawę olałem. Podobno nawet gdybym zapłacił, to nie mieli możliwości
    wycofania sprawy.
    Po około 3 miesiącach odwiedziło mnie dwóch funkcjonariuszy policji.
    Totalnie nie wiedzieli po co przyszli, mieli kilka pytań spisanych na
    kartce.
    Na koniec zapytali czy mam może jakis komputer.
    Miałem, a jakże. Dałem im starego 386DX2, na którym kiedyś zainstalowałem
    freesco.
    Po jakiś następnych 4 miesiącach, dostałem pismo, że mam przyjechać i
    odebrać
    grata. Olałem sprawę.
    Do dziś nic więcej nie wiem na ten temat. Poza tym, że prokurator,
    który udostępnił dane kancelari przez dłuuuugi czas był na chorobowym.