  • Data: 2013-02-27 17:35:23
    Temat: Re: Listy do byłego lokatora
    Od: Ambalabamba <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi, korzystam z google groups a tutaj są kosmiczne
    problemy z kodowaniem i wyświetlaniem postów, stąd mogą pojawić się problemy z moimi
    wpisami.

    Niestety ale listonosz to leń któremu nie chce się przynosić nawet poleconych, tylko
    zostawia awiza... albo nie zostawia (niedawno musiałem iść na pocztę sam, bo nie było
    ani listu ani awizo, co się okazało - list leżał sobie na zapleczu, bez żadnego
    wpisu, że był awizowany i takie tam, w rejestrze też go nie było). Więc rozmowa
    raczej by nic nie dała. A nie mam szczęścia, żeby go akurat spotkać więc nawet nie
    mam możliwości dać mu do zrozumienia.

    Po miesiącu gdy wróciłem do mieszkania w skrzynce było kilkanaście ulotek i
    kilkanaście listów do byłego lokatora - to chyba obrazuje skale problemu.

    Dzisiejszy poszedł do utylizacji, ale w sumie nie sprawdzałem czy skrzynka ma osobna
    komorę na zwroty :)

    Generalnie ten człowiek jest dziwny, bo bywało, że przychodziły tutaj karty kredytowe
    i debetowe - z tymi akurat czekałem miesiąc, może by przyszedł. Po 30 dniach
    wywaliłem do śmieci, bo szkoda mi marnować na to miejsca.

    A co do ulotek, to irytują mnie jeszcze bardziej. To powinno być regulowane prawnie.