  • Data: 2013-03-01 01:47:39
    Temat: Re: Listy do byłego lokatora
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-28 13:42, Mr. Misio pisze:

    > W sesnie - korespondencja pod dany adres jest zaadresowana, ulotka nie
    > jest korespondencją bo nie ma na niej mojego imienia, adresu itp. Nie ma
    > tez adresu nadawcy - zeby odeslac :]

    U nas to dziewczyna gospodarza domu przebiera sie w czerwony mundurek i
    pełno tego chłamu wrzucają do skrzynek. Kod do wejścia mają raczej od
    dozorcy. Ciekawa jestem jaki on szmal za pozwolenie na wejście i
    zaśmiecanie skrznek dostaje.
    Jak wrzucają ulotki do skrzynek na korytarzu to "gospodarza" oczywiście
    nie ma. Schował się gdzieś.

    --
    animka