eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLista osob nieplacacych › Re: Lista osob nieplacacych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.intelink.pl!news.bipnet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Ewa R" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lista osob nieplacacych
    Date: Tue, 27 Aug 2002 11:50:43 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <akfht6$cjp$1@news.tpi.pl>
    References: <akfg9v$3rq$1@news.tpi.pl> <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host151-106.datastar.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1030441704 12921 62.89.106.151 (27 Aug 2002 09:48:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Aug 2002 09:48:24 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:104906
    [ ukryj nagłówki ]

    news:26a7.0000030d.3d6b4787@newsgate.onet.pl...
    > > Najlepiej potwierdzać zamówienie telefonicznie i nagrywać rozmowę. Umowa
    > > bowiem zawarta jest w chwili złożenia zamówinia przez internet (piszę
    > > oczywiście odnośnie rzeczy ruchomych). Tak więc sprzedawca ma roszczenie
    o
    > > zapłatę. Jeżeli klient się rozmyśli i nie odbierze, wówczas pozostaje
    sąd, a
    > > jako dowód zarejestrowana rozmowa. To jest najlepszy sposób.
    >
    > No niestety prawo jest takie, ze nawet jesli nagramy rozmowe to i tak
    > zamawiajacy moze w ciagu 10 dni oddac towar i domagac sie zwrotu kosztow
    bez
    > podania przyczyny.
    > Ale to sa marginalne przypadki. Nam chodzi o przypadek kiedy ktos zamawia
    i nie
    > odbiera paczki na poczcie - i ma do tego prawo. Tylko my na tym tracimy.
    > Wspomne jeszcze ze prawo podatkowe jest tak skonstruowane ze od tej
    > nieodebranej paczki to jeszcze placimy podatek...
    >
    Kilka lat temu właściciel telezakupów mówił, że nie chcą zamówień przez
    internet, bo chcą przez telefon słyszeć czy nie dzwoni jakieś dziecko albo
    ktoś podejrzany i ponoś maja w tym wprawę. Jeżeli zamówienia przez
    internet nie są na dużą skalę , to może dzwonić do każdego z potwierdzeniem?
    Kiedyś też jak zamawiałam książkę ( nie pamietam pascal, amazon czy
    merlin ) to musiałam wysyłać 2 albo i 3 potwierdzenia. Jedno po rejestracji
    użytkownika - że ja to ja , drugie że zamówiłam to co zamówiłam , i chyba
    trzecie, że oni realizują to co zamówiłam i czy przypadkiem nie odwołuję.
    Nie dam głowy czy można było podać darmowy adres e-mail czy trzeba było
    mieć komercyjny .

    Ewa R


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1