eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList polecony nie dotarł na czas › Re: List polecony nie dotarł na czas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List polecony nie dotarł na czas
    Date: Thu, 01 Feb 2007 16:40:52 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <ept1m8$l2a$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b39ca$45bdf8be$539046be$402@news.chello.pl>
    <epl14e$1tv$1@news.interia.pl>
    <44c79$45be0dbd$539046be$4273@news.chello.pl>
    <eplh6b$p9o$1@inews.gazeta.pl>
    <bf265$45be52d1$539046be$17441@news.chello.pl>
    <1dkzmyu1zknrq$.dlg@onet.pl>
    <2f57f$45c07ad9$539046be$21546@news.chello.pl>
    <1...@o...pl> <7db52$45c0b8a9$539046be$693@news.chello.pl>
    <4kogq63f48xr$.dlg@onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: auk91.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1170344456 21578 83.27.18.91 (1 Feb 2007 15:40:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Feb 2007 15:40:56 +0000 (UTC)
    X-User: fisz
    In-Reply-To: <4kogq63f48xr$.dlg@onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird Mnenhy/0.7.4.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:443647
    [ ukryj nagłówki ]

    Herbi wrote:

    > Jesteś żałosny człowieku. Popełniłeś głupotę i teraz starasz się znaleźć
    > winnych, najbardziej obciążając kierowcę za to że nie uznał twojej głupiej
    > kserokopii i jakiejś RZEKOMEJ reklamacji - która ma tyle wspólnego z PKS-em
    > co nic.
    > Do przejazdu uprawnia tylko *ważny bilet* - a konia z rzędem temu kto powie
    > że zwykła kserokopia biletu jest *ważnym biletem*.

    Oczywiście, i nikt tego nie podważa.

    > Gdyby ten autobus odjechał o czasie ty byś się spóźnił z powodu zalania
    > mieszkania przez sąsiada - to przedkładałbyś reklamację, dokumenty, że nie
    > mogłeś zdążyć na autobus bo załatwiałeś sprawy z zalanym mieszkaniem?

    W celu zwrotu kosztów niewykorzystanego biletu? *Oczywiście*.

    > Ad meritum:
    > http://www.pks.bydgoszcz.pl/dok/30.html

    I widzisz tam gdzieś, że PKS może zachować wpłaconą kwotę w przypadku
    gdy kierowca odmówi świadczenia usługi?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak
    (chcesz do mnie napisać, to domyślisz się jak odszyfrować adres z nagłówka)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1