  • Data: 2006-08-25 17:36:51
    Temat: Re: List - Tryb KPA
    Od: p...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś mógłby mi udzielić informacji co to jest list polecony w trybie KPA
    > ?
    >
    > Czym się różni od zwykłego poleconego ?
    >
    > Dziękuję i pozdrawiam,

    pewnie podwójne awizowanie - pozostawienie awiza w skrzynce oddawczej lub na
    drzwiach mieszkania, i po 7-dniowym lezakowaniu na poczcie umieszczane jest
    ponowne zawiadomienie o przesylce - po uplywie kolejnych 7 dni pismo traktowane
    jest jako doręczone - tzw. doręczenie zastępcze, i pozostawia sie je w aktach
    sprawy ze skutkiem doręczenia.