  • Data: 2019-01-09 12:38:30
    Temat: Re: "Lipny" adres firmy
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Ja uważam, że po wysłaniu do sądu krowy widziałem uzasadnienia "na podstawie
    przedłożonego dowodu w postaci konia".
    No chyba, że tę kozę wysłałeś dzień po terminie.

    Adres zapewne nie był fałszywy, lecz wynikał z dalszego podnajmu / użyczenia lokalu
    przez najemcę dalszym podmiotom, zwykle tak lub
    śmak powiązanym.

    -----
    > Naprawdę uważasz, że do stwierdzenia, że spółka A podaje fałszywy adres siedziby, w
    jakikolwiek sposób mogą się przydać dokumenty