    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Date: Tue, 17 Apr 2012 15:04:15 +0200
    <jmh5ov$5p1$1@news.icm.edu.pl> <jmh68b$e47$1@news.dialog.net.pl>
    <4f8c364b$1@news.home.net.pl> <jmhfcc$l77$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <jmhh3k$q5v$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <jmhipu$1n8$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <jmhq7d$o9b$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <jmj2do$178$1@node2.news.atman.pl>
    <162fema64tk9o.7oq202prts9i$.dlg@40tude.net>
    <jmjhev$ehs$1@news.task.gda.pl>

    news:jmjhev$ehs$1@news.task.gda.pl...

    > prowadzisz jakąś działalność?

    ja nie prowadze dzialalnosci, a tez mam wszystko legalne. Nic konkretnego
    zarobkowego nie robie na komputerze.
    Do montazu filmow z kamery uzywam Ulead Video Studio, ktory dostalem z kartą
    Firewire,
    do tworzenia muzyki uzywam Abletona Liva pelnej wersji LE, ktory dostalem z
    klawiatura MIDI,
    do obrobki zdjec uzywam Canon Photo Professional, ktory dostalem w komplecie
    z aparatem (lustrzanka Canona),
    mam kilka gier - legalnych, a po za tym gry mnie nie interesuja. Od kilku
    dni mam Photoshopa wersję 6 beta, ktora firma Adobe udostepnila legalnie za
    darmo na swojej stronie. Ale nic w nim nie robie, bo w zasadzie nie mam
    takiej potrzeby, a po za tym nie znam sie na nim na tyle, zeby go uzywac.
    Zainstalowalem, odpalilem, pobawilem sie, i sobie lezy nie uzywany. Jak chce
    zrobic cos bardziej skomplikwoanego, to mam darmowego Gimpa. Do ewentualnej
    grafiki 3D - darmowego Blendera. Itd itd itd...
    Mozna zyc bez pirackich programow. Do ogladania filmow mam siec w
    telewizorze, a w niej LEGALNE stacje internetowe udostepniane
    przez Samsunga (w samym Iplex jest około 1500 filmow, do tego vod.tvp.pl,
    tvnplayer, ipla). Co do muzyki, mam kilka ulubionych zespolow, i cale ich
    dyskografie na plytach (na przyklad cala dyskografie Pink Floyd na
    winylach - chyba onecnie niezlą kase warta :). Legalne. Mnostwo muzyki
    powaznej. Legalnej na plytach. Do tego kolejcke oryginalnych, kupionych
    filmow na DVD, i kasetach VHS, jakiej nie powstydzila by sie niejedna
    wypozyczalnia :) Jesli chodzi o filmy, wystarczy sobie uswiadomic, ze za
    jedno wyjscie do kina z zona place tyle, co za film w sklepie (a wlasciwie
    nawet wiecej). Po za tym mam ogromna kolekcje ksiazek (bedzie z tysiac),
    ktore z reguly sa drozsze od filmow. Wiec jak mnie stac na ksiazki, to stac
    i na filmy. Chociaz oczywiscie uwazam, ze filmy sa za drogie. Ale nie AZ
    TAK, zeby mnie nie bylo stac.
    Mozna byc legalnym? Mozna. Tylko trezba chciec.