    Date: Tue, 17 Apr 2012 12:58:52 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    <jmh5ov$5p1$1@news.icm.edu.pl> <jmh68b$e47$1@news.dialog.net.pl>
    <4f8c364b$1@news.home.net.pl> <jmhfcc$l77$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...org> <jmhq1r$o8n$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <jmit6b$sbv$1@news.task.gda.pl>
    <jmj5g7$d09$1@news.dialog.net.pl> <jmj7jo$qga$1@news.task.gda.pl>
    <4f8d22d7$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <jmj97g$vi4$1@news.task.gda.pl> <jmjb3m$3jo$1@inews.gazeta.pl>
    <4f8d31c7$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <jmjcl8$7b0$1@inews.gazeta.pl>
    <4f8d3b5e$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <jmjesn$d0p$2@inews.gazeta.pl>

    W dniu 17.04.2012 11:58, Zbynek Ltd. pisze:

    > Aha, jeszcze dodam, że są programy które same robią kopie. No chyba
    > że nie masz już czasu na wgrywanie tego na płyty i wysyłkę. Chociaż
    > pewnie i same nagrywają. Z wysyłką pewnie gorzej :-)

    Samo nagranie 40 DVD na moim poprzednim laptopie to by była trauma, poza
    tym nie wiem czy nagrywarka by wytrzymała takie obciążenie. W obecnym
    laptopie - brak napędu :).

    Ale, możnaby udoskonalić tą metodę - kupić 2 dyski 50G na USB i
    rotacyjnie je sobie wysyłać co 2 tygodnie. Tj - ja do kolegi z aktualną
    kopią, kolega po tym do mnie poprzedni, żebym miał na czym nagrać
    nasępną kopię.

    Tylko, to nadal jest od cholery roboty nie wiadomo po co.

    p. m.