  • Data: 2012-04-17 11:17:30
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor napisał(a) :

    > druga droga to ruch społeczny przeciwko konfiskatom sprzętu skoro sa
    > możliwości dokonania zabezpieczonych kopii dysków. Oczywiście władza sie
    > broni przed tym bo to kosztuje państwo a nie obywatela.
    >

    > Moje wątpliwości budzi też kwestia szukania przez biegłych skasowanych
    > treści, to jest z lekka chore.

    Jest. Już to nieraz porównywałem do czasów rewolucji francuskiej,
    gdzie siepacze króla zabijali wszystkich, co mieli na dłoniach
    czarne ślady brudu. Bez dociekania źródeł zabrudzenia (wówczas proch
    do broni był czarny i brudził).

    Kto ma te protesty robić? Najskuteczniejsze jest wyjście na ulice
    :-) Ale nie widzę chętnych.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]