    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Date: Tue, 17 Apr 2012 08:25:58 +0200

    Dnia 2012-04-16 22:30, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Podstawę prawną poproszę. :)

    > Podstawę prawną poproszę. Bo jak na razie to podajesz tylko swoje
    > wyobrażenia w tym temacie. O ile mi wiadomo, to kodeks karny
    > zakłada karanie za winę i umyślność (poza określonymi wyraźnie
    > przypadkami). A winę trzeba udowodnić (i wskazać konkretną osobę),
    > a nie domniemać.

    Nie poda po takowa nie istnieje.
    Procedura w przypadku namierzenia udostępniania komercyjnych
    plików jest taka: rano wpada ekipa policyjna i grzecznie proszą
    o komputer podpięty do sieci z którego było udostępniane.
    Jak ich zdenerwujesz lub oszukasz to mogą zabrać wszystkie
    jakie znajdą w lokalu i u siebie będą na ich dyskach szukać
    dowodów przestępstwa czyli udostępniania.
    Nie znajdą, nic właścicielowi lokalu nie zrobią poza
    przetrzymaniem niewątpliwie potrzebnych komputerów.
    Tyle że pokażcie kogoś kto na dysku ma tylko "legalne"
    programy.