  • Data: 2012-04-16 19:22:40
    Temat: Re: Linki do stron zawierajacych materialy nielegalne.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    > Sieć nie musi być otwarta by mieć 10 urządzeń.
    > Sam mam w domu 4 komputery i 5 urządzeń mobilnych.

    Czyli sprzęt właściciela lokalu? To przetrzepią każdy sprzęt. :)

    > Na tych 4MB flasha? Wow, ale tych logów zmieścisz. :-) Sorry, ale
    > teoretyzujesz
    > i to tak że aż uszy bolą i w dodatku zalatuje fanboyizmem linuksowym. [1]

    Nie jestem fanbojem linuxa. Jednak do pewnych zadań tylko linux się nadaje. A
    kto mówi, że logi trzeba zapisywać na flash? Możesz na pendrive (chodź polecam
    extroot).

    > A teraz najważniejsze: właściciel powie "nie wiem" kto korzystał. Bo zgodnie
    > z prawdę może nie wiedzieć. Podaj podstawę *prawną* co dalej ("niech
    > właściciel
    > się martwi" to nie jest podstawa prawna i jakie wobec tego przewidujesz
    > konsekwencje?

    Zabiorą mu sprzęt na rok.

    > [1] Nie jest bowiem prawdą że na *każdym* routerze można zrobić to co
    > opisujesz

    Wiem. Jednak kupowanie byle czego nie ma najmniejszego sensu. Sprzęt kupuje się
    z głową (chodź nie każdy potrzebuje linuxa).