  • Data: 2004-08-15 13:37:11
    Temat: Re: Limit zakupow
    Od: Tasman <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Klapuch (www.klapuch.komrel.net) napisał(a):
    > Chcialem sie spytac, moze ktos wie,
    > ostatnio natrafilem na limit sprzedazy cukru
    > 3 kg na osobe.
    > Czy sklepy moga prowadzic takie limity?
    >
    > pozdrawiam
    > Klapuch
    ej no może ktoś rozwiąże ten problem, bo jest on naprawdę ciekawy ....
    wszyscy tak się chętnie wypowiadają, ale jakoś nikt nie powiedział
    jeszcze nic sensownego, no co jest z Wami, przeciez Was stać na
    odpowiedź, a takie sytuacje w supermarketahc trafiają się częst,
    przykładem jest Leclerc w Radomiu, tu także czasem wprowadzają takie
    limity, chociaż nie wiem, czy mają prawo, przecież towar jest wystawiony
    i jak ktośma pieniądze, to możę kupić ile chce prawda ? kilogram,
    zgrzewkę a nawet cały towar, który jest na magazynie, jak im zabraknie,
    to niech sobie sprowadzą i zarobią więcej, chyba o to chodzi prawda ? my
    kupujemy, oni sprzedają i zarabiają, to zachowanie z limitami jest dość
    paradoksalne ...