  • 11. Data: 2011-01-24 15:36:43
    Temat: Re: Likwidacja Kasy a ochrona danych osobowych-zgodna z prawem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:lupi2fyvbp5z.1f6pgm0h3i633.dlg@40tude.net...

    > Raczej ten kto robi te wpłaty - jeśli są na rachunek indywidualny to
    > można
    > wpłacać jako Śpiąca Królewna i też będzie ok. Jeśli to mała firemka i ma
    > rachunek zbiorczy to trzeba uważać na wpisy w polu "tytułem".

    W polu tytułem nei masz danych osobowych - przeważnie. Na to trzeba zwracać
    uwagę, ale treść od kogo pochodzi przelew nie ma znaczenia.

  • 12. Data: 2011-01-24 18:46:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 16:36:43 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W polu tytułem nei masz danych osobowych - przeważnie. Na to trzeba zwracać
    > uwagę, ale treść od kogo pochodzi przelew nie ma znaczenia.

    Ma jeśli w pole tytułem nie jest jednoznaczne. Wiem bo sam szukałem jaki
    abonent robił przelew i przygotowywałem raporty pomagające szukać - taka
    trochę detektywistyczna robota ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 13. Data: 2011-01-24 19:01:23
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Raczej ten kto robi te wpłaty - jeśli są na rachunek indywidualny to można
    > wpłacać jako Śpiąca Królewna i też będzie ok. ...

    No nie, muszę użyć firmowego druku z kodem kreskowym,
    a tam są dane (imię nazwisko, adres...)

    --
    reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
    w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy

  • 14. Data: 2011-01-24 20:52:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No nie, muszę użyć firmowego druku z kodem kreskowym,
    > a tam są dane (imię nazwisko, adres...)

    Nie musisz. Kto Ci broni zrobić przykłądowo internetowy przelew?

  • 15. Data: 2011-01-24 20:57:02
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Nie musisz. Kto Ci broni zrobić przykłądowo internetowy przelew?

    Nie mam konta w banku, i Zakłąd energetyczny nie ma prawa zmuszać mnie
    do podawania bakowi/poczcie /supermarketowi imienia nazwiska, adresu.

  • 16. Data: 2011-01-24 21:30:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie mam konta w banku, i Zakłąd energetyczny nie ma prawa zmuszać mnie
    > do podawania bakowi/poczcie /supermarketowi imienia nazwiska, adresu.

    Wpisz w pole "treść", to co na blankiecie, a w pole wpłacający "Święty
    Mikołaj" i nie zaprzątaj sobie drobiazgami głowy, bo szkoda życia na
    głupoty.

  • 17. Data: 2011-01-25 06:54:54
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jan 24, 9:57 pm, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

    > Nie mam konta w banku, i Zakłąd energetyczny nie ma prawa zmuszać mnie
    > do podawania bakowi/poczcie /supermarketowi imienia nazwiska, adresu.

    Swoja droga - po czym wnosisz, ze nie ma prawa? :)

  • 18. Data: 2011-01-25 07:20:15
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2011 20:01:23 +0100, Stokrotka napisał(a):

    > No nie, muszę użyć firmowego druku z kodem kreskowym,
    > a tam są dane (imię nazwisko, adres...)

    Ja bym bardzo chciał żeby wszyscy używali - ale jednak nie używają.
    Albo idą z nimi na pocztę, gdzie i tak przeklepują dane i zawartość kodu
    kreskowego nie ma znaczenia.

    Jeśli rachunek jest indywidualny, co czasami można poznać po tym że
    końcówka numeru konta jest taka sama jak numer klienta (gdzieś powinien być
    na fakturze), to może wpłacać za nas ciocia z Ameryki i też będzie dobrze.
    Jeśli jest zbiorczy to trzeba przepisać pole "tytułem".
    Najbardziej hadcore'owo można wysłać jako Myszka Miki i nic nie podawać.
    A za kilka dni zrobić zgłoszenie w BOK, że wpłata nie wpłynęła i dać im
    skan wpłaty od Myszki Miki - przeksięgują z wpłat nieskojarzonych i też
    będzie ok ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2011-01-25 07:46:54
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >Swoja droga - po czym wnosisz, ze nie ma prawa? :)

    W związku z ustawą o ohronie danyh osobowyh.
    Ja te dane udostępniam tylko Zakładowi Energetycznemu i nikomu więcej, mogę
    udostępnić te dane , ale tylko za moją zgodą, tak było w uwadze małymi
    literkami,
    i nie zamieżam zgody na udostępnianie dawać .

  • 20. Data: 2011-01-25 07:50:36
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Najbardziej hadcore'owo można wysłać jako Myszka Miki i nic nie podawać.
    Bzdurą jest płacenie na Myszkę Miki.
    Zakład Energetyczny może mi wtedy wytoczyć sprawę, że nie zapłaciłam, a jak
    pokażę kwit z "Myszką Miki" to powie że to kwit mojego sąsiada bo on tez
    wpłaca na "Myszkę Miki", i jak wtedy udowodnię, że to ja zapłaciłam za swuj
    prąd a nie sąsiad za swuj?