    From: "qwe2" <q...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licznik energii elektrycznej
    Date: Wed, 28 Apr 2010 22:24:29 +0200

    > http://biznes.interia.pl/news/jak-oszukuja-cie-na-pr
    adzie,1383307,4199

    to pocieszajace.
    A licznik byl elektroniczny, wyjasnienie dla wszystkich. Nie wiem jak
    wygladalo zabezpieczenie licznika przy wymianie. W tej sytuacji jest jeszcze
    zawilosc taka ze rzecz miala miejsce w mieszkaniu uzytkowanym przez osobe
    bardzo leciwą (tzn moja babkę), ktora nie poradzi sobie z lataniem po sądach
    i pisaniem pism.
    Jakiś pomysl co z tym zrobić? upowaznienie moze byc napisane recznie na
    kartce czy to jakas droga sprawa zalatwiana, nie wiem, moze notarialnie?