    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja ponad prawem i logiką?
    Date: Mon, 14 Oct 2002 19:23:13 +0200

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 12 Oct 2002 01:02:39 +0200), "Elita.pl"
    <b...@e...pl> był(a) napisał(a):

    >Nie dajmy się zwariować.
    >1. Ustawa chroni prawa autorskie, a nie licencję.
    >2. Punkty licencji sprzeczne sprzeczna z Ustawą są nieważne.
    >Art. 75.
    > 2. Nie wymaga zezwolenia uprawnionego:
    > 1) sporządzenie kopii zapasowej, jeżeli jest to niezbędne do
    ~~~~~~~~~~
    > korzystania z programu komputerowego. Jeżeli umowa nie stanowi
    > inaczej, kopia ta nie może być używana równocześnie z programem
    > komputerowym,

    ~Wiem. I podkreślony element jest interpretowany przez MSa całkiem
    odmiennie. Dla mnie jest niezbędna kopia instalki, bo boję się
    porysowania oryginału. Dla MSa nie. Dla mnie niezbędna jest kopia HDD,
    żeby szło szybki restore zrobić. DLa MSa nie.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert