    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Date: Wed, 13 Nov 2002 09:21:38 +0100

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 13 Nov 2002 14:18:14 +0800), Marcin
    Debowski <a...@n...net> był(a) napisał(a):

    >Teoria "demo" nie specjalnie do mnie przemawaia bo raz, w przypadku
    >cd/kaseta nikt chyba o niej nie słyszał

    Ja słyszałem, od jakiegoś przedstawiciela wytwórni. I to ma sens...

    >a dwa - kiedyś nie było cd, a były
    >płyty winylowe/kasety, gdzie różnica w jakości nie była aż tak
    >dramatyczna.

    hmm.. Za czasów winylu nie było nagrań na kasetach...

    >Rozumiem że skoro to ma być poprawna analogia VHS/DVD to mam przyjąć że
    >koszty produkcji f126p są dużo większe niż Ferrari? :)

    Dla dlaczego Ty wciąż o tych kosztach produkcji? Koszt produkcji może
    być identyczny i w ogóle. Nigdzie nie wspominam o koszcie produkcji!
    Ferrari jest droższe, bo ma lepszą jakość, bo jest przeznaczone na
    rynek bogatszy, a jego tańszy odpowiednik -- Fiat 126p na rynek
    biedniejszy, mniej wymagający.

    >To też byłoby nadużycie :)

    Też tak myślę, przecież nie pozbawiłbym go prawa do dalszego
    Irokezowania :-)

    >A poza tym co prawda dziś już środa, ale mimo
    >wszystko uważaj, bo podciągnie powyższe pod groźbę karalną :)

    A co ma środa do tego? W środy nie podciąga? :-) Dzień amnestii? :-)

    >Ok, proponuje EOT bo zrobił się za mocny off-topic.

    Wiem, ale i tak nikt poza nami trzema nie czyta tego wątku, tylko
    radośnie ignorują :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert