eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicencja na odtwarzanie prywatne muzyki / filmu wraz z płytą › Re: Licencja na odtwarzanie prywatne muzyki / filmu wraz z płytą
  • Data: 2013-02-19 15:40:30
    Temat: Re: Licencja na odtwarzanie prywatne muzyki / filmu wraz z płytą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Feb 2013, witek wrote:

    [...kwestia 5 lat defaultowej licencji...]
    > no w przypadku windows to nie grozi. toto wymaga
    > przeinstalowywania raz na rok.

    Ale znam takich którzy umieją obejść w tym miejscu tak
    prawo jak i technikania - po instalacji robisz backup
    (IMO mieszczący się w art.74.4 PA), a od czasu do
    czasu odtwarzasz.
    No i przechlapane ;)

    [..."mp3 na użytek dozwolony"...]
    > prawie zgoda
    > uwaga tylko na zmianę "medium". Bo tego licencja nie uwzględnia.

    Hm... trudna sprawa, ale nie wiem jak się nie zgodzić.
    Wot problem.
    Ciekawe, czy przy okazji ostatniej fali "antymonopolowej"
    poruszającej m.in. właśnie użytek osobisty coś z poruszanych
    spraw znajdzie odbicie w literze prawa.

    Byleby nie było to "pozwolenie" zrobione metodą Stokrotki,
    znaczy którą Stokrotka zerżnęła od doradców sejmowych... :>

    pzdr, Gotfryd