  • From: "Morgan" <g...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja Windowsa a leasing
    Date: Thu, 7 Feb 2002 14:56:15 +0100

    Użytkownik "Homus" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3c61a8dd@news.vogel.pl...
    > Witam
    > Dogadaj sie z kierownikiem salonu firmowego zeby koszty softu wrzucil w
    > sprzet, czyli powiedzmy komputer z 3 000 niech kosztuje 3 500. O co chodzi
    > kiedys nie mozna bylo w leasing-u puscic softu dlatego znaczny koszt
    > oprogramowania wrzuca sie sztucznie w sprzet a za reszte sie placi gotowka
    > to wszystko. Z tym ze po zaplaceniu masz oprogramowanie juz dla siebie - a
    > komputerki splacasz ale drozsze - to jest tylko kwestia dogadania sie z
    > firma.
    > Daj znac jak poszlo

    Dzięki za odzew
    W przypadku calego komputera z oprogramowaniem, rozumiem, ze mozna napisac,
    że jest to zestaw komputerowy z oprogramowaniem i jesli bierze sie go w
    leasing to Microsoft nie powienien miec pretensji do kogokolwiek. Ale ja
    opisalem przypadek, kiedy komputery juz sa, tylko potrzebne jest jedynie
    oprogramowanie. Piszesz, ze kiedys nie mozna bylo leasingowac softu. Czy cos
    sie w tej materii zmienilo? Jesli nie, to niedobrze. Chyba, ze
    oprogramowanie z dolaczona np. myszka potraktujemy tak samo jak
    oprogramowanie z kompem, wówczas byloby mozliwe wziecie tego w leasing. Czy
    gdzies sie pogubilem?

    pozdrawiam
    Morgan