    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja WINDOWS 2000 OEM
    Date: Tue, 16 Jan 2007 14:50:08 +0100

    Grzesiex napisał(a):
    > Taa... a możesz legalnie w firmie używać maszyn na które nie masz dowodu zakupu? co
    z tego że są
    > legalne i kupiłeś je od kolego skoro nie masz dowodu zakupu.
    Oczywiscie ze mozesz. Pokaz mi przepis ktory by tego zabranial. Bedzie
    to dla ciebie strata - skoro sluza ci do uzyskania przychodu, a nie
    chcesz (lub nie mozesz) ich zakup wliczac w "koszty uzyskania przychodu"
    by obnizyc podatki - ale masz do tego prawo.
    W dodatku umowa zakupu to umowa cywilnoprawna, ktora (jesli obie strony
    sie na to godza) moze byc nawet patykiem na plazy napisana, ustna,
    pisemna, telepatyczna... To ze nie posiadasz faktury (ktora mogla by byc
    podstawa do zaliczenia w koszty) to nie znaczy jeszcze ze uzywac nie mozesz.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173