  • Data: 2005-06-02 15:04:21
    Temat: Re: Licencja OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-06-02 16:52, witek rzecze:
    > czytaj: nigdy nie dostałem wezwania, bo od 20 lat adres zameldowania nie
    > zgadza się z moim faktycznym adresem zamieszkania,

    A jaki jest mój adres zameldowania?

    > a to po to, żeby żaden sąd nie wiedział jak mnie znaleźć,

    Buacha cha cha cha cha!!!
    Niby miałem być świadkiem obrony, lecz ten kto chciał mnie świadka,
    rzekomo miałby nie mieć ze mną kontaktu? I to mój znajomy ?
    Olgierd ma chyba ludzi za idiotów, jeżeli sądzi, że się na takie brednie
    nabiorą

    > bo uwielbiam sobie z nimi lecieć w kulki i nie odbierać żadnych pism.

    Czy Ty zachorowałeś na arnoldozę, tudzież coś pokrewnego?
    Od pewnego podczepiasz się pod dyskusje z moim udziałem i wypisujesz
    jakieś kalumnie na mój temat.
    Leczysz tak swoje frustracje czy kie licho?

    Namiary na mnie - łącznie z adresem - są stale i ogólnie dostępne
    http://www.elita.pl/arek/o_mnie.html
    Nawet jak nie znasz adresu tej strony to wystarczy wpisać moje imię
    i nazwisko do przeglądarki by ją bez trudu znaleźć.

    ubawiony
    Arek

    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania