    From: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Libacje - jak z tym skonczyc?
    Date: Tue, 08 Nov 2005 10:35:56 +0100

    Czesc!

    woyna wrote:
    > a poszedłeś z nimi normalnie porozmawiać i przedstawić swój problem ?
    1. Poszedl prezes spoldzielni, gdy x bylo juz tak glosno, ze nawet u
    niego nie dalo sie wytrzymac. Poszedl TYLKO raz - moze to o czyms
    swiadczy? A on:
    * wiekszy i silniejszy ode mnie
    * co by nie mowic, jakas tam - z racji pozycji w spoldzielni - wieksza
    sile przebicia ma
    I spokoj byl moze przez 2-3 dni :(

    2. Moje doswiadczenia z tego typu osobami sa dosc bolesne. Wystarczy.
    Szczegolnie, ze jestem osoba mizernej postury.
    3. Jesli ktos jest takim burakiem, ze nie jest laskaw pomyslec o tym, ze
    nie wszyscy maja ochote nie spac wtedy, kiedy on i ze mieszkanie w bloku
    to nie lokal rozrywkowy, to szanse na grzeczne zalatwienie takiej sprawy
    zwykla sasiedzka rozmowa sa zerowe.

    Pozdrawiam,
    robal.