  • Data: 2005-11-09 11:59:50
    Temat: Re: Libacje - jak z tym skonczyc?
    Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Renata Gołębiowska wrote:
    > Nawet nie wiesz jak wygląda cała
    > procedura, ale już nie chce ci się kiwnąć palcem.
    Nie wiem, jak wyglada - w sadzie nie pracuje, na prawie tez sie nie znam
    (inaczej nie byloby mojego pytania na tej grupie).

    > Masz do wyboru albo
    > coś z tym zrobić, albo tolerować i znosić.
    Robie, robie, a fakt, ze praworzadny obywatel nie ma zbyt duzego
    wsparcia ze strony tzw. organow i sprawy wygl;adaja tak, jak wygladaja,
    to juz raczej nie moja wina. Generalnie wiadomo, ze walka z uciazliwymi
    sasiadami jest bardzo trudna :(

    > Ale tolerowanie chamstwa
    > (jak i przestępstwa) jest złe, bo po prostu oznacza jego akceptację i
    > przyzwolenie na nie.
    A kto mowi, ze ja toleruje? Probuje cos z tym zrobic (w odroznieniu od
    wielu sasiadow, ktorzy tylko zeby zaciskaja) - moze niezbyt skutecznie,
    ale wynik nie zalezy tylko od moich checi :(

    Pozdrawiam,
    robal.