  • Data: 2005-11-07 20:26:38
    Temat: Re: Libacje - jak z tym skonczyc?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dkoe33$k2a$1@atlantis.news.tpi.pl>, Zbigniew B. wrote:

    > Czyli wniosek z tego, że być może Pytający sobie jakoś z tym poradzi - choć
    > przykro, że poradzić można sobie jedynie w tych najbardziej
    > "spektakularnych" przypadkach, niestety... :( no, takich najbardziej
    > ewidentnych (libacje, pijacy...)

    Czy ja wiem, czy takie spektakularne. Pierwszy przypadek, to
    rzeczywiście żuliki, którym policja może dać bęcki i się wystraszą.
    Jednak drugi przypadek, to raczej polska norma - młode byczki, których
    stać (lub których rodziców stać) na mieszkanie w nowym bloku na
    Ursynowie, więc żadna zapijaczona żulernia zapraszają sobie znajomych
    w sobotę wieczorem do domu i bawią się wspólnie przy muzyce, a na
    później, jak pisałam, nawet i bez muzyki (sic!), no i się dało.

    Renata