  • 11. Data: 2003-06-16 07:17:07
    Temat: Re: Lewe pieczatki w legitymacji studenckiej
    Od: "Kinos" <z...@p...onet.pl>

    hej
    Ludzie co wy tu straszycie. Watpie zebys dostal zawiasy, jesli tak to
    trudno, dojda koszty sprawy, po trzech latach bedziesz czysty. najlepiej jak
    bedziesz mial glos w tej sprawie, pros o ukaranie datkiem np. na PCK w
    wysokosci 300 PLN, powinno wystarczyc.
    O grzywnie rzedu 3-5 tysiecy zapomnij
    Miejmy nadzieje ze sie nie myle!
    pzw
    Kuflon

  • 12. Data: 2003-06-16 08:37:41
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Kinos wrote:
> [...]
    > bedziesz mial glos w tej sprawie, pros o ukaranie datkiem np. na PCK w

    o grzywnie rzeczywiście, ale wątpię żeby nie dostał zawiasów.

    KG

  • 13. Data: 2003-06-16 09:10:57
    Od: "Kinos" <z...@p...onet.pl>

    jesli macie racje co do zawiasow, szkoda by bylo! Moze ktos mial podobna
    sprawe i nie dostal? jesli sie taka osoba znajdzie, mozna sie powolac na
    rozprawie na precedens, to dziala!
    jesli bardzo nie chcesz zawiasow (ktore nie tak bardzo szkodliwe, chyba ze
    cos nabruzdzisz jeszcze w zyciu) to bierz adwokata na roprawe, ale to
    kosztuje. sam sie nie wybronisz jesli faktycznie zwyklo sie karac zawiasami
    za pieczatki w legitymacji. nie wiem
    pzw
    Kuflon

  • 14. Data: 2003-06-16 13:48:29
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > grzywny nie dostanie, bo nie ma dochodów
    > zatem pewnie ograniczenie wolności

    HMM a orientujesz sie może jak to jest w sytuacji gdy ktoś robi kradzież
    mienia z art 294 w dużej kwocie ? I nie ma majątku i zarobków a według sądu
    wzbogacił się o 1 mln zł ??? Nie dadzą mu grzywny ?
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2003-06-17 07:21:17
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Sun, 15 Jun 2003 22:46:13 +0200, "Ewcia" <m...@m...pl> wrote:

    > Przepraszam Cię za trochę pewnie absurdalny post, ale czy tą Twoją
    > legitymację (ze sfałszowanymi pieczątkami) Panowie z PKP na pewno zabrali
    > Tobie??

    a podpisywał coś ???

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018

  • 16. Data: 2003-06-17 07:21:42
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    gOn Sun, 15 Jun 2003 22:09:14 +0200, "Słonik" <s...@h...tv> wrote:

    > Pójdź na dobrowolne poddanie się karze dostaniesz śmieszny wyrok.
    > Pozdrawiam
    > P.S. 2 w zawiasach na 5 to dostali hakerzy co zarąbali 2 mln dolarów.

    znalazły się pieniądze ???

  • 17. Data: 2003-06-17 07:55:20
    Od: "Adrian Ł" <a...@w...pl>

    Witam ponownie to ja jeszcze dodat opis sytuacji
    W pociagu podpisałem sie pod pokwitowaniem pokazałem jeszcze dowod coby sie
    uwiarygodnić:(
    A z legitymacja to było tak ze kiedyś kolo 98 roku poszedłem na studia i
    chodziłem 1 rok po czym zrezygnowałem ale do tej pory nie odebrałem papierów
    z uczelni.
    Od czerwca 2002 wyladowałem na zasiłku i jeździłem za praca do Krakowa
    dośc regularnie i we wrześniu poznałem kolesia w pociagu ktory sie pochwlił
    ze jeździ własnie na legitce a studentem wcale nie jest i tak tez sie
    zgadaliśmy po kilku przejazdach ze ja mam jeszcze ta swoja stara i ze on by
    mi mogl załatwić za 150 zł te brakujace pieczatki coś kolo 7 sztuk
    I teraz kicha na zeznaniach bo oni beda chcieli namierzyc gościa a ja znam
    tylko jego imie a jeździł jeszcze przez miesiac i go nie widuje.
    No i teraz z policja pewno bedzie nizła jazda:( Ale to sie juz jutro okaze:(

    Adrian

  • 18. Data: 2003-06-17 07:58:35
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    dales serio 150 zeta za kilka nieudolnie podrobionych pieczatek? super!
    powiedz jak sie kontroler zorientowal ze nie sa prawdziwe?

  • 19. Data: 2003-06-17 08:00:49
    Od: "Adrian Ł" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Laczek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dales serio 150 zeta za kilka nieudolnie podrobionych pieczatek? super!
    > powiedz jak sie kontroler zorientowal ze nie sa prawdziwe?

    Rewizorka patrzyła patrzyła i sie dopatrzyła ze 2 ostatnie sa podrobione a
    było podrobionych ostatnich 7 dem:(

    Adrian

  • 20. Data: 2003-06-17 08:33:22
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    nie przejmuj sie za bardzo, poczytaj inny post o tym co Ci grozi, nie jest
    to takie straszne, okaz wielka skruche, ze Ci wstyd, itd...
    pa
    Laczek