    From: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legitymowanie przez "władzę"
    Date: Thu, 24 Apr 2003 10:00:42 +0200

    Wed, 23 Apr 2003 02:31:44 +0200, "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    pisze:

    >Zbliża się nieoznakowany samochów. Wysiada 2 osiłków łysych (już widać że
    >mendy: mają kogut, kajdanki za paskiem, polonez typowo uszuszfolony). Obje
    >są po cywilnemu.
    >
    >Jeden policjant krzyczy: jesteśmy z policji, jesteś zatrzymany, na chodnik,
    >ręce nad głowe.

    A skąd wiesz, że to policjant? Mi kiedyś do mieszkania wparadowało
    czterech wielkich łysych. Też krzyczeli, że są z policji, przyjechali
    nawet czarnym Nissanem Terrano z NIEBIESKIM kogutem, jakich
    używa CBŚ. Nie było mnie w domu, zastali tylko żonę (drobiazg,
    że w 8 miesiącu ciąży). Pokrzyczeli, że mnie zaje.... i sobie poszli.

    Żona oczywiście zapisała nr rejestracyjny. Sąsiedzi rozpoznali
    gości na zdjęciach policyjnych - chętnie złożyli zeznania itp.
    Dzięki kontaktom (dziennikarskim, nie gangsterkim...) nawet
    mnie udalo się ustalić, kim byli Ci mili goście (na czyje zlecenie
    działali, było wiadomo od początku). Ale policji niestety nie
    udało się ustalić, kto mi złożył taką wizytę. I w ten sposób
    sprawę umorzono.

    Zawsze kwestionuj oświadczenie policji. Proś o numer służbowy,
    nazwiska, stopień, numer do dyżurnego. Ostentacyjnie spisuj
    nr rejestracyjny, ew. inne numery identyfikacyjne. Jak Ci nie
    wykręcą rąk, to udaj, że gdzieś dzwonisz. Najgorsze co Cie
    może spotkać ze strony policji, to zatrzymanie na kilka godzin.
    Ale jeśli będą to gangsterzy, to możesz stracić komórkę,
    samochód a nawet zdrowie. A póki co, w Polsce psy nie
    zachowują się jak w USA.

    --
    pozdrawiem serdecznie
    Andrzej Garapich