  • 1. Data: 2006-01-13 00:15:14
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości news:...
    news:dq6p7u$mbf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > PiotRek [###b...@g...pl.invalid.###] napisał:
    > A próbowałeś kasować bilet w zatłoczonym autobusie?

    Mam kartę miejską; poza tym mógłbym poprosić o pomoc
    współpasażerów. Ale nieistotne, skończmy o tym rozmawiać,
    bo to nic nie wnosi do dyskusji.

    > to za dnia nikt nie będzie
    > legitymował na chybił trafił przechodniów, bo jest masa innej roboty.
    > Głównie interwencji.

    Do interwencji to raczej jeżdżą radiowozy, a nie chadzają
    piesze patrole... Mylę się? :)

    > Natomiast robi się to w nocy. Zasadniczo po północy każda przechodząca
    > osoba musi się liczyć z legitymowaniem.

    Mnie wylegitymowali w dzień. Najbardziej mnie zbulwersował
    fakt, że podawali moje dane przez radio (a niecałą minutę
    wcześniej słyszałem przez ich radio dane innego legitymowanego).
    Dlaczego jeden legitymowany ma słyszeć dane innego legitymowanego?
    Zresztą chyba nawet RPO wypowiadał się na ten temat...

    > to może się
    > okazać, ze była świadkiem jakiegoś zdarzenia. Zdarzenia nawet w chwili
    > legitymowania nieznanego ani policji ani samemu legitymowanemu.
    > Przykładowo widziała przechodzącego człowieka w rejonie, gdzie
    > dokonano włamanie. Włamanie zostanie ujawnione rano.

    OK, jasne, rozumiem.

    > Mam nadzieję, że to już wyjaśniłem tę kwestię.

    Tak, dzięki! :)

    Piotr