  • Data: 2002-03-11 09:45:52
    Temat: Re: Legitymacja szkolna...
    Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Zdarzylo sie, ze po zakonczeniu nauki w szkole podbilem sobie legitymacje
    > pieczatką "domowej roboty", aby mieć ją jeszcze przez rok. Niestety kontroler
    > (...) w pociągu zauwazyl to - wypisal mi bilet kredytowy i karę za jazdę bez
    > pełnej opłaty. Wszystko to zapłaciłem, ale dziś rano dostałem wezwanie na
    > policję w charakterze podejrzanego...
    > Co mi grozi za podrobienie pieczatki na legitymacji? W koncu takie przypadki
    zdarzaja sie
    > chyba stosunkowo czesto...
    __________________________________
    ECH, w srode nastapi "godzina 0". Ale mam jeszcze jeden dylemat: Mianowicie
    moja mama, która to wziela "czynny udział" w tej zabawie z legitką chce isc ze
    mną, zeby udobruchac gliniarzy i niejako przyjac czesc winy na siebie (zebym
    uniknął wpisu do papiurów)
    No i pytanko - czy łączna kara za to moze byc jeszcze większa?

    A moze z Waszego doświadczenia - czy to, ze pójde tam z nią podziała na
    nich "kojąco", czy raczej rozwścieczy? ;>

    Nie mialem jescze do czynienia z glinami, wiec nie znam sie na ich
    mentalnosci;>>
    pozdraiwam
    B.O.