  • Data: 2002-06-24 16:27:03
    Temat: Re: Legitymacja, konduktor PKP
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golański" <A...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:3d133c82.3629677@news.onet.pl...

    > 1. A ktory organ 'za przestepstwo' karze mandatem ?

    Dla niektórych "mandatem" są opłaty wystawiane przez RENOMĘ, stąd
    asekuracyjnie "przestępstwo" :-)))

    > 2. Jesli 'z mocy prawa', to sad jest zbedny, a ten wydaje wyroku w
    > oparciu o obowiazujace prawo ;-)

    Jeżeli się nie odwołasz (do Sądu) to po 7 dniach mandat staje się
    "prawomocny", nawet jak jest niesłusznie wymierzony (bo nie było
    wykroczenia) :-)))

    > Wcale nie równa sie !

    Poddaję się, nie wiem. Być może masz rację.

    > 'Podpisanie' =przyjecie mandatu.

    No to co? ZTCP masz 7 dni na odwołanie.

    > A tak w ogole kontroler biletów nie ma uprawnień do wystawia
    mandatów.

    A to akurat wiem. :-)))

    Kotewka
    k...@w...pl