    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalność starego oprogramowania
    Date: Tue, 26 Jan 2010 09:56:27 +0100

    Użytkownik MadMan napisał:

    > W tym wypadku raczej nie.
    > Jeśli posiadałeś ten program z lewego źródła przed bodajże 8 marca 1994,
    > to możesz go dalej używać.
    >
    > W ogóle co to za kompilator? Może da się kupić na Allegro/eBayu jeszcze?

    Po co ma kupować ponownie to co ma już całkowicie legalnie?
    Program otrzymał legalnie (nie wiadomo jakie są zapisy licencji i może
    nie pozwalają tym programem handlować i go podarować następnej osobie,
    ale nie stanowi to o nielegalności programu w Polsce), nie ma tylko
    prostego dokumentu na potwierdzenie tej legalności, ale też i ewentualny
    właściciel praw do programu nie ma dowodu jego nielegalności.

    ps. jak przyjdzie policja to i tak ci zabiorą wszystkie komputery i
    programy jakie masz i może oddadzą po 2 latach jak udowodnisz że nie
    jesteś wielbłądem, więc ponieważ nie masz na to wpływu to się tym nie
    przejmuj