    From: Steffen Raab <r...@d...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalność shareware
    Date: Tue, 10 May 2005 21:35:57 +0200
    Sender: g...@v...pl@widzew.4web.pl

    JanuszHr napisał(a):

    > Moim, zdaniem -w tych programch jest to powszechnie znanany sposób
    > płacenia- dowody które masz w zupełności watarczają.To jest sprawa między
    > tabą a autorem programu z którego korzystasz.zapłaciłeś i masz dowód
    > zapłaty ,tego typu licencja nie wymaga innyvh dowodów - no chyba ,że autor
    > programu powymyślał jakieś "dziwactwa".Tak dla dowcipu możesz w kodzie
    > programu który piszesz wstawic wstawkę o Nr konta i dacie oraz kwocie którą
    > zapłaciłeś jak ktoś ma wątpliowości niech sprawdz.
    > JanuszHr

    Mam nadzieję że tak jest. Straszono mnie jednak w dzieciństwie
    opowieściami o złych kontrolerach, którzy chyba tylko w swej głupocie
    nie potrafili zrozumieć że można na coś nie mieć kwitu i być legalnym -
    i w efekcie firmy pracujące na freewarach były uznawane za piratów i
    musiały kupować np. komercyjne dystrybucje Linuxa tylko po to by
    udokumentować zakup.

    Steffen