    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalnosc krotkich fragmentow filmo w i zwiastunów
    Date: Sun, 30 Nov 2003 22:24:44 +0100

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9443D29C9429Craf256com@213.180.128.20...

    > Prawo imc. jasnie pana arnolda buzdygana par. 1
    > 1.1) arnold ma zawsze racje
    > 1.2) Jezeli arni nie ma racji, patrz 1.1)

    Oj dałbyś juz spokój. Jak jedyne co masz do dodania, to osobiste wycieczki
    to nie marnuj, jak ładnie to ujał Chirac "dobrej kazji aby siedzieć cicho".
    Mało ci było do tej pory kłótni? Nie do tego służy ta grupa.

    > Prawo autorskie autorow tychze filmow?

    Albo nawet do pojedyńczych klatek - autorem byłby tu operator. Ale jednak
    zasadniczo prawem autorskim chroniony jest "utwór" i jak rozumiem na tym
    opira się rozumowanie Arka. Niestety nie mam czasu się wgłębiąc - jak
    będziecie się nadal kłócic za 3 dni to dołącze ;-))))

    Depi.