    From: "Jarek" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalnosc instalacji oprogramowania (Msdos 5.0).
    Date: Wed, 3 Apr 2002 10:24:08 +0200

    Ustawa o posiadaniu licencji na oprogramowanie weszla w 95r i 'podobno'
    kontrolerzy nie przyczepiaja sie do oprogramowania sprzed 95r. Nie mam
    ustawy potwierdzajacej to co napisalem, slyszalem to jedynie od kolesia
    który sie na tym zna ...

    Użytkownik Jaroslaw Sakowski <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl> w
    wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:8...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl...