    From: "Misiek" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laserowy radar i udowodnienie winy
    Date: Tue, 22 Feb 2011 07:35:22 +0100

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ijvfhe$hqb$1@news.onet.pl...

    > Ręka policjanta trzymająca miernik też nie ma atestu.

    ale miernik ma atest, czyli dokonuje pomiaru prawidlowo (zakladajac
    oczywiscie ze mierzy wlasnie tobie predkosc, a nie temu ktory jedzie
    bezposrednio za toba, na dodatek na luku i tez jest "widoczny" dla radaru.
    Powtorze - automapa nie jest atestowanym miernikiem predkosci. Jej odczyt
    wcale nie musi byc miarodajny. Za to laserowego miernika predkosci juz
    powinien.