  • Data: 2013-02-25 14:11:48
    Temat: Re: Łamanie praw zwierząt.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-25 13:02, Użytkownik neelix napisał:

    > A co to kurna ma do rzeczy?! Dobrze traktowana przez uwiązanie 24
    > godz/dobę na łańcuchu o długości określonej na oko pi razy drzwi z
    > odległości 10-15 m, leżąca na mokrej szmacie w zimę w gołej budzie,
    > karmiona odpadkami ze stołu, bo np. już mleko dla szczeniaka było dla
    > tego właściciela wydatkiem (lepiej kupić piwo) a dla zwierzaka luksusem,
    > ignorancie? Jak ignorancie nie wiesz to nie dyskutuj i nie wyskakuj z

    Gratuluje jastrzębiego wzroku. Mundurowym odmawiasz słuszności
    w ocenie długości łańcucha a sam twierdzisz że wiesz czym
    jest karmiona.

    Z kilkunastu metrów długość łańcuch jestem w stanie ocenić,
    zawartości psiej miski nie. A jestem dalekowidzem.
    Jesteś większym dalekowidzem czy tylko na poczekaniu
    wymyślasz argumenty do bzdurnego oskarżenia ?

    Co do trzymania psa na łańcuchu to skoro jesteśmy na grupie o
    prawie to możesz podać przepis zabraniający tego ?

    > głupimi porównaniami. Ten fikcyjny wirtualny wilczur, który jeśli nawet
    > gdzieś istnieje to ma wszystko (spanie, żarcie, leki, spacery, miłość
    > czlowieka) i jest szczęśliwy! Jeśli jemu dzieje się krzywda to znajdzie
    > się człowiek, który zareaguje. Ty oczywiście ograniczysz się wyłącznie
    > do komentarza, że ktoś w bloku trzyma konia i jak on ma źle więc nie ma
    > tematu. No to lepiej zareaguj na los znanego ci wilczura lub zamilcz.

    Jaki wirtualny, wyjdź na spacer na jakieś blokowisko i zaraz
    spotkasz tam jakiegoś nie wirtualnego. Tylko że z ich właścicielami
    nie masz na pieńku więc cię nie interesują.