    From: "Pablo" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laik kontra Polkomtel
    Date: 3 Apr 2007 07:16:51 +0200

    > O niego toczy się cała
    >
    > A skad wiesz, ze to od SIMPLUSA?
    > Moze ktos znajomy robi Ci kawal :)

    Wysłany od "SimPlus". Dla mnie jest to jednoznaczne z tym, że to od nich.
    Znajomy zrobiłby kawał innego rodzaju. Zresztą, tak jak mówiłem - jest to mój
    poboczny numer i w istocie zna go niezwykle ograniczona grupa osób. Poza tym,
    jeśli Polkomtel twierdzi, że nie wysłał tej wiadomości niech udowodni to przed
    sądem. Wtedy będę ścigał ewentualnego żartownisia.

    Drodzy Państwo, cały czas krążymy obok merytoryki. Czy potraficie odpowiedzieć
    na moje pytania?