  • Data: 2007-04-03 20:19:04
    Temat: Re: Laik kontra Polkomtel
    Od: "Pablo" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Weź zimny prysznic, może ci przejdzie to pieniactwo.

    "Dziękuję" wszystkim za "porady". Zmotywowaliście mnie do własnych poszukiwań.
    Na szczęście jest UOKIK, gdzie znalazłem niniejszy link:

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&new
    s_cat_id=221&layout=1

    Nie wiedzieliście o tym zapewne, stąd Wasze bzdurne odpowiedzi.
    Cóż, pozostaje refleksja, że w usenecie łatwiej trafić na przemądrzałych
    wykształcicuchów moralistów niż na poradę.
    Bez pozdrowienia