    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laik kontra Polkomtel
    Date: 3 Apr 2007 00:01:31 +0200

    > A gdybyś jeszcze raczył napisać O CO cała sprawa?

    Nienależyte wykonanie usługi i niewywiązanie się z wiążącego przyrzeczenia i/lub
    stosowanie nieuczciwych praktyk.

    > Taki dowód to...

    Mam SMSa od Simplusa. Kiedy go dostaję mam wyłączone poł. wychodzące. W treści
    napisane, że mam 30 złotych do wykorzystania na koncie. Jest zachęta do
    doładowania konta. Skądinąd dziwię się, bo tych 30 zeta na koncie być nie
    powinno. W końcu jednak doładowałem za 10, bo akurat potrzebuję (ten simplus to
    mój "poboczny" numer). Oczywiście nie ma 30 na koncie, ale to jest dla mnie
    powód, żeby za oszustwo reklamować Polkomtelowi sprawę. Reklamację oddalają. Dla
    zasady chcę ich pozwać. Jedyne, co mam, to ten SMS. O niego toczy się cała
    sprawa, bo w odpowiedzi na reklamację Polkomtel twierdzi, że "w systemie nie
    mają zarejestrowanej wysyłki SMS o takiej treści na mój nr".
    Wyjaśnione?
    Dzięki za pomoc