  • 1. Data: 2003-01-15 13:53:13
    Temat: LINK4 - ubezpieczenia direct a dane osobowe
    Od: "warsik" <w...@w...com>

    Witam

    Zna ktos tego ubezpieczyciela? Jak na razie wyglada na to, ze zbieraja dane
    osobwe do bazy danych w celu przetwarzania. Po dokonaniu kalkulacji
    ubezpieczenia, ktora mnie nie satysfakcjonowala, poprosilem o wykasowanie
    moich danych z bazy. Rozmowa byla nagrywana o czym informuje mila pani w
    zapowiedzi. Po godzinie dzwonie znowu, by "zapytac raz jeszcze o szczegoly
    kalkulacji", a konsultan z rozbrajajaca szczeroscia oswiadcza mi, ze ma w
    bazie tylko moje dane osobowe, a szczegoly kalkulacji zostaly wykasowane !!!

    Co o tym myslec? Czy ktos naruszyl ustawe, czy naruszy ja dopiero kiedy
    wysla mi kartke do domu na swieta... ?

    warsik

  • 2. Data: 2003-01-15 14:59:39
    Temat: Re: LINK4 - ubezpieczenia direct a dane osobowe
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Zna ktos tego ubezpieczyciela? Jak na razie wyglada na to, ze zbieraja
    dane

    z reklamy telewizyjnej wynikalo, ze to posrednik

    pozdrawiam,
    jelen

  • 3. Data: 2003-01-15 20:58:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Ustawa o ochronie danych mówi, że na twój wniosek mają obowiązek te dane
    usunąć, ale nie mówi de facto kiedy. To daje pewne pole do popisu przy
    interpretacji. Może właśnie usuwali w trakcie Twojego telefonu te dane?
    kalkulacje już zdążyli, a danych jeszcze nie. Czy jest to powód do
    frustracji? Jak przyślą kartkę, to zawsze możesz ją wywalić. W końcu to
    niewiele kosztuje. Jak się zrobią nachalni, to będziesz wiedział na kogo
    złożyć zawiadomienie w tej sprawie.

  • 4. Data: 2003-01-15 21:45:24
    Od: "warsik" <w...@w...com>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > frustracji? Jak przyślą kartkę, to zawsze możesz ją wywalić. W końcu to
    > niewiele kosztuje. Jak się zrobią nachalni, to będziesz wiedział na kogo
    > złożyć zawiadomienie w tej sprawie.

    kartka na swieta byla swego czasu dowodem w sadzie o zlamanie ustawy.
    zasadzono odszkodowanie i ukarano bank grzywna, tak wiec czekam z
    niecierpliwoscia na zyczenia od firmy Link4...

    pozdrawiam

    warsik