    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: L4 a zmiana pracy
    Date: Sat, 09 Mar 2013 19:53:09 +0100

    > Ale właśnie czas i miejsce wymagają jeszcze tylko podlegania
    > służbowego. To na odwrót działa, dopóki nie powiedziano inaczej
    > (że jakiś dokument wymaga użycia konkretnych słów) ma zastosowanie
    > art.65 KC.
    > Inaczej mówiąc, nienapisanie że coś jest umową o pracę nie
    > powoduje, że to nie jest umowa o pracę, jeśli spełnia ona
    > wymogi KP.

    Co nie przeszkadza też połowie Polski w takiej pracy i chyba jakiś
    spektakularnych akcji ze strony PIP czy kogotam nie było.

    Ponieważ dyskusja nie było o tym, na ile taka praca jest legalna oraz na
    ile istnieje ryzyko wpadki, a o tym, jak rozwiązać Umowę O Pracę, to
    myślę, że wypowiedź Pana Anonima była dla mnie zrozumiała, a moje
    wyjaśnienie skierowane do Michała w miarę jasne (choć nieco ostre, zły
    dzień miałem).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek