  • Data: 2013-03-08 11:43:43
    Temat: Re: L4 a zmiana pracy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2013 11:21, Michał Jankowski pisze:

    > Zakłada DG, żeby pracować na etat?

    O samozatrudnieniu słyszał? UoP jest ekstremalnie bezsensowną umową z
    milionem obciążeń dla pracownika (bezpośrednio lub przez obciążenie
    pracodawcy, co i tak trafia w pracownika) i coraz więcej osób od niej
    ucieka. Ja w ogóle od dawna głoszę pogląd, że z definicji wszyscy
    obywatele powinni być przedsiębiorcami (oczywiście nie na dokładnie tych
    warunkach prawnych, co są obecnie, a na uproszczonych). Podatki powinno
    się rozliczać samodzielnie. Tak chyba jest w USA, bo ciągle w jakimś
    filmie są akcje ,,gdzie ty jędzo te nasze rachunki schowałaś, jak ja mam
    teraz podatek rozliczyć''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek