    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 11 Mar 2013 03:14:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kwestie mieszkaniowe przy rozwodzie
    From: m...@g...com
    Cc: Konrad Poncyliusz <m...@g...com>

    > Żona może darować mieszkanie wchodzące w skład jej majątku
    >
    > osobistego dowolnej osobie, może go też sprzedać bez Twojej
    >
    > zgody. Musisz pogodzić się z faktem że jej majątek osobisty nie
    >
    > powstał dzięki Tobie więc nie będzie brany pod uwagę przy
    >
    > podziale Waszego majątku wspólnego. Chyba że poczyniłeś jakieś
    >
    > nakłady na tamto mieszkanie (na majątek osobisty żony) a wtedy
    >
    > powienieneś to opisać na sprawie o podział majątku.

    Dzięku za odpowiedź, jednak do końca się nie zrozumieliśmy.
    Mam świadomość , że jej mieszkanie to jej majątek, a nie nasz wspólny
    i nic do tego nie mam.
    Chodzi mi o to , czy sąd w momencie rozwodu, może zonie, jako osobie
    nie posiadającej swego mieszkania,a przy której pozostaje dwójka
    małych dzieci pozwolić/nakazać pozostać w naszym na tę chwilę
    wspólnym domu, a mi będzie kazał się po prostu wynieść? Czy może sądu
    nie interesuja kwestie "mieszkaniowe", tzn kto gdzie będzie mieszkał
    potem?
    Pozdrawiam.