  • 1. Data: 2006-04-06 10:26:56
    Temat: Kwestie licencji oprogramowania MS
    Od: "Salata" <m...@g...com>

    Witam,
    Mam troche nietypowe pytanie. Planujemy otworzyc oddzial norweskiej
    firmy w Polsce i w zwiazku z tym mamy kilka pytan na temat licencji
    komputerowych. Czy moge urzywac sprzetu i oprogramowania MS
    dostarczonego przez centrale firmy w Norwegii, gdzie byla zakupiona
    licencja na angielska wersje Windows i MS Office? Czy musze natomiast
    kupowac w Polsce, aby smutni panowie sie nie przyczepili w razie
    kontroli. Centrala kupuje oprogramowanie wielostanowiskowe w Norwegii,
    i tam znajduja sie wszystkie dokumenty.
    Dziekuje za odpowiedzi.

    Marcin

  • 2. Data: 2006-04-06 12:15:20
    Temat: Re: Kwestie licencji oprogramowania MS
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Salata napisał:
    [..]
> [...]
    > kupowac w Polsce, aby smutni panowie sie nie przyczepili w razie
    > kontroli. Centrala kupuje oprogramowanie wielostanowiskowe w Norwegii,

    Nie musisz kupować nic z tego w Polsce

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2006-04-06 12:15:47
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Salata" <m...@g...com> writes:

    > Witam,
    > Mam troche nietypowe pytanie. Planujemy otworzyc oddzial norweskiej
    > firmy w Polsce i w zwiazku z tym mamy kilka pytan na temat licencji
    > komputerowych.

    To chyba jakaś mała albo niepoważna firma, skoro ich pracownik
    podpisuje się pseudonimem :>

  • 4. Data: 2006-04-06 12:35:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba jakaś mała albo niepoważna firma, skoro ich pracownik
    > podpisuje się pseudonimem :>

    W dodatku "używać" pisze przez "rz".

  • 5. Data: 2006-04-06 16:06:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Salata* wypowiedziała te
    słowa:

    > Planujemy otworzyc oddzial norweskiej
    > firmy w Polsce

    Mam wrażenie, że skoro taki oddział jest odrębnym przedsiębiorcą
    działającym wg prawa polskiego to na gruncie prawa mogłaby być wymagana
    odrębna licencja. Ważne jest jednak jak wygląda treść licencji, na
    jakiej Norwegowie korzystają ze swojego softu.
    Natomiast w ogóle nie chce mi się sprawdzać, które prawo byłoby właściwe
    w przypadku ew. sporu... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 6. Data: 2006-04-07 00:33:38
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W dodatku "używać" pisze przez "rz".

    Może po norwesku lepiej mu idzie? ;)
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-04-07 02:13:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Salata wrote:
> [...]
    > kupowac w Polsce, aby smutni panowie sie nie przyczepili w razie
    > kontroli. Centrala kupuje oprogramowanie wielostanowiskowe w Norwegii,

    Jez.eli to jest oddzia? a nie oddzielna firma to moz.esz uzywac' ich licencji.
    Jez.eli to jest firma to musisz sobie kupic' swoja; w?asna;.
    Tez. zreszta; wszystko jedno gdzie.