  • Data: 2020-03-11 07:24:20
    Temat: Re: Kwarantanna
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 marca 2020 07:01:34 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Pewnym niuansem jest to, że ten rząd w lądynie to nie ten sam co uciekł
    > z kraju przez zaleszczyki:P Nie wiem czy ten scenariusz jest na rękę
    > władzom:P

    I wszyscy w jedno miejsce?

    Gdyby wszyscy wylądowali w Rammstein, mogliby zobaczyć przez okna odlatujący
    ostatni samolot z ostatnimi żołnierzami USA, a po otwarciu drzwi komitet
    powitalny rzuciłby coś w stylu "Herzlich willkommen, alle raus, hande hoch!"

    Dwa dni później kanclerz Angela i prezydenty Władymir podpisaliby porozumienie
    o współpracy przygranicznej i ewakuacji z powodu wirusa ok 20mln osób gdzieś na
    bezpieczne tereny Syberii, w czym zobowiązały się pomóc m.in. Deutsche Bahn i
    Lufthansa.

    Więc Londyn niby deczko bezpieczniejszy niż Rammstein ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex